Cum se plătește
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ați ales metoda de plată "Online prin card bancar " este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
- Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
Important de știut! Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Pentru ca să vă fie cat mai comod, puteți achita suma de pe comanda dumneavoastră la recepționarea acesteia, direct curierului sau poștașului.
Plata se face cu numerar/cash la livrarea produselor, sau înainte de livrare prin metoda transfer bancar (dacă aceasta este disponibilă). Veți plăti produsele direct curierului care va face livrarea. Acestea vor fi însoțite de factură și chitanță. Pentru a adăuga un produs în coș, faceți click pe butonul "Finalizare Comandă " din pagina produsului. Veți fi direcționat/ă în prima pagină a coșului unde puteți stabili numărul de produse comandate.
Dacă doriți să continuați cu operațiunea de comandă faceți click pe butonul "Finalizează comanda". În pagina de finalizare alegeți:
În coșul de cumpărături vi se va afișa totalul comenzii, care include și o taxa de transport estimativă (aveți ocazia să vă alegeți modul de livrare în pașii de finalizare a comenzii). Dacă doriți să finalizați comanda, vă rugam să mergeți mai departe spre finalizarea comenzii.
În această fază sunteți rugat să completați adresa la care coletul poate fi predat, cât și adresa dumneavoastră de email și numărul de telefon. Datele introduse vor rămâne stocate pe calculatorul dumneavoastră pentru 24 ore prin intermediul unui cookie. Alegeți metoda de livrare, metoda de plată și mergeți mai departe înspre finalizarea comenzii.
În această fază vă este prezentat sumarul comenzii dumneavoastră, așa cum va fi ea înregistrată în sistemul nostru. Dacă datele comenzii sunt cele dorite de dumneavoastră, vă rugăm să finalizați comanda.
Ați finalizat comanda. În scurt timp, veți primi un email de confirmare a comenzii pe adresa dumneavoastră de email. Și din acel moment, produsele comandate vor fi împachetate, livrate către dumneavoastră. Plata acestora se face prin metoda Ramburs.
In momentul plasării comenzii clientul primeşte la adresa de e-mail indicată un mesaj referitor la comanda plasată: cantităţile de Mărfuri comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare şi de plată ales, timpul de livrare a comenzii. Procedura aceasta reprezintă şi o confirmare a primirii de către Magazin a ofertei de achiziţie din partea Clientului.
Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisă prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizării şi livrării comenzii) la adresa de e-mail indicată de acesta. După primirea confirmării de mai sus se ajunge la încheierea între Client şi Magazinul on-line eRochita.ro a contractului de vânzare a Mărfurilor comandate de Client.
In cazul alegerii de către Client a altei forme de plată decâ “ramburs” Magazinul îşi rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii în cadrul contractului de vânzare, în cazul când: (i) datele de contact ale Cumpărătorului sunt atât de neclare, încât fac imposibilă livrarea mărfii, (ii) tranzacţia nu a fost autorizată în sistemul de plăţi electronice sau (iii) plata pentru comandă nu a fost efectuată în termen de 2 zile lucrătoare de la data plasării comenzii.
Informaţia despre preţul de achiziţie al mărfii de pe pagina de web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de către Client a unui e-mail de confirmare a acceptării comenzii plasate de acesta, pentru achiziţia Mărfurilor selectate. Respectivul preţ nu mai suferă modificări, indiferent de modificările de preţ din Magazin care mai pot avea loc după confirmarea comenzii prin mail.
Preţurile produselor din magazine sunt date în lei şi conţin toate componentele preţului.
Clientul va achita preţul Produselor comandate şi cheltuielile de expediţie, după cum doreşte:
a)“prin ramburs”, achitând firmei de curierat la livrare
b) prin sistemul de plată ”transfer bancar”